Dostawa | Zwrot | Reklamacja

Dostawa

Dbamy nie tylko o wysoką jakość naszych produktów, ale i bezpieczną, szybką dostawę. Zapewniamy, że paczki zostaną nadane maksymalnie w ciągu 48h od zaksięgowania płatności. Nasze produkty tworzymy z wielką starannością, a przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzamy raz jeszcze każdy szczegół. Chcemy, żebyś cieszyła się swoim zamówieniem już od pierwszych chwil! ♥

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firm kurierskich – DHL oraz DPD.

Koszt dostawy

  • Koszt dostawy to 20 zł w przypadku zamówień poniżej 250 zł
  • Zamówienia o wartości powyżej 250 zł wysyłamy gratis!

Wysyłka międzynarodowa

Ważna jest dla nas każda kobieta, bez względu na to kim jest, jaka jest, skąd pochodzi czy gdzie mieszka. Dlatego w #SzyjemySobie wysyłamy paczki na cały świat! Jeżeli jesteś zainteresowana przesyłką poza granicę Polski – napisz na sklep@szyjemysobie.pl zorganizujemy bezpieczną i szybką dostawę prosto pod Twoje drzwi!

Zwrot

Zależy nam, żebyś była w pełni zadowolona z zamówionych produktów. Czasem jednak, coś nie leży. I my zdajemy sobie z tego sprawę. Też jesteśmy kobietami 😉 Na każde „coś” jest rozwiązanie. Możesz spokojnie zwrócić zamówiony, nieużywany i nieuszkodzony towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.  Skontaktuj się z nami przez sklep@szyjemysobie.pl.

Zwrot prześlij na adres:

  • ul. Orlińskiego 3/ LU7, 31-878 Kraków

Przesyłka zwrotna opłacana jest przez zamawiającego. Sklep #SzyjemySobie zastrzega, że nie przyjmuje paczek za pobraniem, ani do odbioru w punkcie (punkt pocztowy, paczkomat)

Skorzystaj z gotowego formularza zwrotu

Reklamacja

#SzyjemySobie to nowoczesna, intrygująca polska marka odzieżowa, która dba nie tylko o design, ale i doskonałą jakość. Odpowiadamy za nasze produkty i chcemy, żebyś cieszyła się z nich w pełni. Jeżeli zamówiony od nas produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Reklamacja powinna zawierać jak najwięcej szczegółów, co pomoże nam w jej szybkim rozpatrzeniu. W celu złożenia reklamacji, prosimy o kontakt przez sklep@szyjemysobie.pl. Decyzję w sprawie reklamacji wydajemy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Podstawa prawna reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie, zgodnie z Kodeksem Cywilnym. (art. 556(1) § 1 – definicja wady fizycznej, art. 560 § 1 – uprawnienia kupującego z tyt. rękojmi, art. 556(2) – domniemanie istnienia wady w dniu zakupu). Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu 2 lat od dnia zakupu.
Menu