FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi, które rozwieją wszelkie wątpliwości. Jeżeli masz jeszcze inne pytania dotyczące produktów, zamówień, dostawy, płatności, zwrotu lub reklamacji – napisz do nas na sklep@szyjemysobie.pl. Nasz zespół z przyjemnością posłuż radą i pomocą!

Jak złożyć zamówienie?

Proces zamówienia jest niezwykle prosty!

Dodaj do koszyka produkty, które chcesz kupić.

W koszyku uzupełnij swoje dane – imię, nazwisko, mail, telefon i adres. Jeżeli chcesz otrzymać paczkę na ten sam adres – zaznacz odpowiedni kwadracik. Możesz też ustawić inny adres przesyłki.

Koszty podsumują się automatycznie. Jeżeli zamówienie obejmie darmowa przesyłka – również zmieni się ono automatycznie na darmową dostawę.

Wybierz wygodną formę zapłaty i dokonaj płatności.

Po zaksięgowaniu płatności od razu wyślemy do Ciebie starannie zapakowane, pięknie pachnące zamówienie z wysokiej jakości produktami #SzyjemySobie.

I voila! #Poczuj się sobą ♥

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przygotowaliśmy wygodne możliwości zapłaty. Możesz wybrać płatność za zamówienie i zrealizować ją przez:

Przelew

W tytule płatności wystarczy podać tylko numer składanego zamówienia. Dane:

nr. konta: 02 1090 1665 0000 0001 2032 7223

PayU

Sposoby dostawy

Dbamy nie tylko o wysoką jakość naszych produktów, ale i bezpiecznąszybką dostawę. Zapewniamy, że paczki zostaną nadane maksymalnie w ciągu 48h od zaksięgowania płatności. Nasze produkty tworzymy z wielką starannością, a przed każdą wysyłką dokładnie sprawdzamy raz jeszcze każdy szczegół. Chcemy, żebyś cieszyła się swoim zamówieniem już od pierwszych chwil! ♥

Przesyłki nadajemy od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firm kurierskich – DHL oraz DPD.

Koszt dostawy

  • Koszt dostawy to 20 zł w przypadku zamówień poniżej 250 zł
  • Zamówienia o wartości powyżej 250 zł wysyłamy gratis!

Wysyłka międzynarodowa

Ważna jest dla nas każda kobieta, bez względu na to kim jest, jaka jest, skąd pochodzi czy gdzie mieszka. Dlatego w #SzyjemySobie wysyłamy paczki na cały świat! Jeżeli jesteś zainteresowana przesyłką poza granicę Polski – napisz na sklep@szyjemysobie.pl zorganizujemy bezpieczną i szybką dostawę prosto pod Twoje drzwi!

Czy mogę zwrócić zamówienie? Jak dokonać zwrotu zamówienia?

Zależy nam, żebyś była w pełni zadowolona z zamówionych produktów. Czasem jednak, coś nie leży. I my zdajemy sobie z tego sprawę. Też jesteśmy kobietami 😉 Na każde „coś” jest rozwiązanie. Możesz spokojnie zwrócić zamówiony, nieużywany i nieuszkodzony towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.  Wystarczy, że pobierzesz formularz zwrotu, wypełnisz dane i prześlesz nam produkty, które chcesz zwrócić wraz z wypełnionym formularzem zwrotu.

Zwrot prześlij na adres:

  • ul. Orlińskiego 3/ LU7, 31-878 Kraków

Przesyłka zwrotna opłacana jest przez zamawiającego. Sklep #SzyjemySobie zastrzega, że nie przyjmuje paczek za pobraniem, ani do odbioru w punkcie (punkt pocztowy, paczkomat)

Czy mogę zwrócić złożyć reklamację? Na jakich zasadach?

#SzyjemySobie to nowoczesna, intrygująca polska marka odzieżowa, która dba nie tylko o design, ale i doskonałą jakość. Odpowiadamy za nasze produkty i chcemy, żebyś cieszyła się z nich w pełni. Jeżeli zamówiony od nas produkt posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Reklamacja powinna zawierać jak najwięcej szczegółów, co pomoże nam w jej szybkim rozpatrzeniu. W celu złożenia reklamacji, prosimy o uzupełnienie danych w formularzu i przesłanie go na adres sklep@szyjemysobie.pl. Decyzję w sprawie reklamacji wydajemy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Formularz reklamacji musi zawierać:

  • dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego);
  • wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania;
  • numer Zamówienia, widniejący w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia;
  • oryginał lub kopia dowodu zakupu (np. paragonu lub faktury) może ułatwić złożenie reklamacji, ale nie jest niezbędny do jej złożenia.

Podstawa prawna reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są indywidualnie, zgodnie z Kodeksem Cywilnym. (art. 556(1) § 1 – definicja wady fizycznej, art. 560 § 1 – uprawnienia kupującego z tyt. rękojmi, art. 556(2) – domniemanie istnienia wady w dniu zakupu). Reklamacja może zostać zgłoszona w ciągu 2 lat od dnia zakupu.
Szczegóły zasad dot. reklamacji określa regulamin.

Jak dobrać rozmiar?

Nie wiesz jaki rozmiar wybrać? W poniższej tabeli znajdziesz informację o wymiarach naszych produktów.

 

Bluzka longslave MADAME V - Black tabelaLegginsy z prążkowanego materiału tabela rozmiarów

Bluza Suzy tabela rozmiarów

Menu